Kiwanis Running Dinner 22 februari 2023

Kiwanis Club het Gooi organiseert op 22 februari 2023 een Running Dinner.

Het goede doel

De opbrengst gaat naar Ter Gooi MC voor de inrichting van 3 speciale ruimtes voor kinderen. Voor meer informatie hierover zie www.bouwmeeaantergooi.nl
Deze avond past dus precies bij het motto: ‘Kiwanis serving the children of the world’, en voor wat betreft Kiwanis Club het Gooi, bij voorkeur kinderen in de regio.

Programma en locatie

Verschillende restaurants in Laren.

17.30 u.: Start met aperitief bij Restaurant Mauve, Brink 1, Laren. Je krijgt een korte uitleg over de avond.

18.30 u.: 3-gangendiner op 3 verschillende locaties met verschillende tafelgenoten.

21.45 u.: Gezamenlijke afsluiting met borrel bij Restaurant Mauve, Brink 1, Laren.

Goed om te weten: Je wordt bij de indeling als individu en ‘ad random’ ingedeeld (dus niet met degene waar je je eventueel mee hebt opgegeven). Laat je verrassen door de verschillende tafelgenoten bij iedere gang! Je loopt zelf van het ene restaurant naar het volgende. De restaurants liggen loopafstand van elkaar.
Iedereen is welkom!