wijnproeverij_kiwanis

Wijnproeverij voor de feestdagen

Kiwanis Hilversum-Baarn, Laren en Het Gooi

Ook dit najaar organiseren wij samen met Kiwanis Hilversum-Baarn en Laren een wijnproeverij op zaterdag 25 november in de Johanneskerk in Laren. Net als bij het Wijnspijsdiner gaat de opbrengst van deze wijnactie naar de Stichting Kinderen in Nood in Bussum. Zij zetten zich in voor kinderen in Oost-Europa. Momenteel richten zij zich vooral op de kinderen in Oekraïne.

Save the date

- woensdagavond 15 november Wijnspijsdiner in Lage Vuursche
- zaterdagmiddag 25 november Wijnproeverij in Laren

Wijnproeverij in de Johanneskerk
Op zaterdagmiddag 25 november is er van 14.00 tot 17.00 uur in De Johanneskerk in Laren een wijnproeverij.  De deelname aan deze wijnproeverij is geheel gratis. U kunt de hele middag de kerk inlopen. Aanmelden is niet nodig. Elke wijn wordt per doos van 6 of 12 flessen geleverd. U krijgt hiervoor een factuur.

Het adres: Naarderstraat 5 / Bij de Toren 2, 1251JW Laren.

Online bestellen
Mocht u online willen bestellen dan kan dat ook. Er is een speciale website voor deze actie ontwikkeld, die gedurende de actie te bezoeken is. Ga naar: www.kiwanisactie.nl en bestel de wijn van uw keuze. Mailen kan ook door de bestellijst in te vullen en te sturen aan: info@kiwanisactie.nl mailen.

Bestelling thuis afgeleverd
De wijn die u bestelt, leveren wij half december bij u thuis. Dit geldt voor alle wijn van deze wijnactie van Kiwanis, die vóór 26 november is besteld. Vanuit Kiwanis Het Gooi dragen wij hier persoonlijk zorg voor.

/imagecache/lg/uploads/2023/10/kindereninnood-1.jpg

Het goede doel
Dit jaar is het goede doel de Stichting Kinderen in Nood uit Bussum. Onder het motto: 'Geen enkel kind zou in armoede mogen leven' rijden zogenaamde 'vrije rijders' ieder jaar voor eigen rekening en risico met hun busje of vrachtwagen naar Hongarije, Roemenië of Polen. De stichting zet zich in voor kansarme kinderen, gezinnen en hulpbehoevenden die in nood verkeren.